Monday, August 1, 2016

SA EI USU SEDA! Need kaks õudusfilmi on lihtsalt hämmastavad!

Esiteks, kuidas sulle see clickbait meeldis (Sa raudselt oled praegu elevil ja mõtled, et oh kurat, mis need kaks filmi on? MA PEAN TEADA SAAMA! Aga äkki ma ei ütlegi? Äkki ma kirjutan terve artikli ära nii, et ma kordagi nende pealkirjasid vaataks? Okei, tegelt ei, need on The Conjuring 2 ja Lights Out. Aga ma vean kihla, et korraks olid sa juba täitsa mures!)? Ja teiseks - kui ma ütlen hämmastavad, siis mõtlen ma selle all seda, et kuivõrd mitte-hämmastavad need kaks õudusfilmi on. Alternatiivselt võib väita ka, et nad on tõepoolest hämmastavad...HÄMMASTAVALT IGAVAD! 

Zing!

Jeesus kristus, I'm on fiyaaaah! Aitäh, aitäh, ma olen siin terve nädala etc etc.



Tegelikult on asjad nii, et mulle õudusfilmid meeldivad. Neil on oma teatud šarm ja mida juustusem, seda parem. Ma hakkasin näiteks Screami teleseriaali (mis ei ole muidugi film, aga just go with it) puhtalt selle pärast vaatama, et seal on see klassikaline "Ma olen päris elus 25, aga tee nägu, nagu sa usuks, et ma olen 17" teema ja no muidugi halb näitlemine, "kes mõrvar on" müsteerium, alkohol, sexxx ja tissid, nõme tiinekadraama...the list goes on! Ühesõnaga, mida ma tahan sellega öelda on see, et võibolla on mul tõesti pisut spetsiifilisem maitse, when it comes to horror movies, AGA! See ei muuda fakti, et The Conjuring 2 ja Lights Out on keskpärased käkid, milles pole ei juustust šarmikust ega kõhedusttekitavat pinget. Mõlemat kahte filmi saab kõrvutada palja riisi söömisega terve nädala vältel - nälga ei sure, aga no tra mingit maitset ei ole ju! Kamoon, visake mulle vähemalt sojakastet või midagi!

Enne veel - klassikaline spoilerihoiatus, aga isegi, kui sa filme näinud pole, siis võid lugeda ikka, sest ega sa millestki väga ilma ei jää. Ja kui sa minuga ei nõustu, siis see on ka okei. Arvamused on erinevad.

Lihtsalt sinu oma on vale.

Okei, lessgo!


17 USKUMATUT PÕHJUST, MIKS THE CONJURING 2 KESKPÄRASUSSE KINNI JÄI!


1. See võtab end liiga tõsiselt


Mulle esimene Konjuuring meeldis, seal oli atmosfääri, pinget, mitte-nii-obvious-as-fuck ehmatusi ning mõned jõhkralt ägedad kaadrid. See aga ei tähendanud, et film oleks niivõrd tõsiselt kõike võtnud. Jah, kogu see filmiseeria põhineb "päris" sündmustel selles osas, et "päris" tondipüüdjad eksisteerisid ka päriselt ning aitasid "päris" kummitusi majast välja ajada ja deemoneid peletada ja jumal teab mida veel, aga filmist kumas läbi sellist pisut "keel ja põsk" fiilingut, et noh...me räägime ikkagi kummitustest. The Conjuring 2 ütleb aga fuck that SEE SITT ON REAALNE!!! Kogu promo on üles ehitatud üles selle peale, et tegu on Warrenite kõige ohtlikuma juhtumiga eales ja eluga pääsemine läheb raskeks. Igat situatsiooni ehitatakse üles näoga, mida on paslik ette manada oma vanavanaema matustel. Null naeratust. Kui sul enne ei olnud depressiooni, siis peale filmi peab kahe suupoolega antidepressante järama.

2. Keegi kontakteeruge elektrijaamaga, sest PINGET POLE



Einoh, see on ju tore, et teil on väike kõrvallugu sellest, kuidas Lorraine Warren näeb ilmutusi sellest, et ta mees sureb ja ma oleks võib-olla enda tagumikku kinotooli sügavusest sentimeetri võrra äärele lähemale nihutanud, kui ma ei teaks, et päris Ed Warren suri UMBES 40 AASTAT HILJEM! Aga eks ma siis kujuta ette, et on olemas õhkõrn võimalus, et ta lööb oma suure varba valusalt ära vms i dunno.

3-14. Kutsuge tondipüüdjad!


Sesmõttes, et...Kummitused ja deemonid nd shit. Et noh. Mitte, et ma oleks maailma suurim skeptik ja et minus ei peituks uudishimulik tüüp, kes tahaks uskuda, aga...Kamoon. Enfieldi keissi on korduvalt ümber lükatud ja see lõhnab niivõrd korraliku bullshiti järgi, et sul tekib tunne, et sa oled maal vanavanemate juures ning jalutad parasjagu lehmalaudast mööda.


15. PÄRIS KUMMITUS KAAMERASILMA EES!


See youtubei kanal on kuld. Legit kuld. Subscribed.


16-16.5. Vend, keda keegi ei armasta!


Hodgsonite peres on kokku neli last - kaks tüdrukut ja kaks poissi. Kui seda filmi vaadata, jääks justkui mulje, et seal on kaks tüdrukut, üks poiss ja siis veel üks poiss, kes tegelikult ei ela seal, aga hiilib vahetevahel sisse ja sööb nende toitu. Üks vend sai filmi vältel lausuda vist vaid ühe või kaks lauset, samas teised siblingud siiberdasid kogu aeg selle põhitüdruku ümber ringi. Vaene [sisesta nimi siia], keegi ei armasta sind! Aga noh, võibolla on asi sinus. Think about that.

17. Ma ei tea, igav?


Nagu päriselt. Väga ei juhtu seal filmis midagi. Treiler oli päris äge...ja siis filmis väga rohkem vaadata polnud. Kuidagi väga...safe tundus kõik. Nagu osad eelmised punktid juba välja tõid, siis oli asi liiga tõsine, liiga tasakaalust väljas, liiga steriilne. Ei olnud ägedaid meeldejäävaid kaadreid, ei olnud igava spin-offi väärilist introlugu...Linnuke sai kirja, tšekk sai sisse kasseeritud, osadele inimestele meeldib, ju siis piisab.

shrug.gif. Vaadake Netflixist Stranger Thingsi parem.

5 FAKTI, MIDA LIGHTS OUT SULLE ÖELDA EI TAHA! SA EI USU, MIS NR. 3 ON!!!


1. Esimene fakt on juba see sitaks common knowledge teema, mis ei ole üllatav!

Lights Out põhineb 2013. aastal ilmunud lühifilmil, kus kummitav kummitus suudab ainult pimedas kummitada. Sama näitleja on kusjuures saanud rolli ka täispikas filmis. Uskumatu fakt, kas pole! OMG OMG! Such wow ja veel mingi nõme meme!


2. Misasja, kell nii vähe alles??

Üldiselt on see eelmises punktis mainitud kaheminutiline klipp tunduvalt pingelisem ja õudsam, kui tänapäeval harjumatult (vähemalt paberil) lühikesena tunduv poolteist tundi ja mõned minutid peale. Reaalsuses tundus see film kordades pikem kui ta tegelikult oli. Peaaegu kõik stseenid olid kunstlikult pikaks venitatud ning ma arvan, et kui need osad välja monteerida, jääb see kogupikkus kindlalt alla tunni! Paneb võrdluseks siia selle, kui esmakordselt Lord of the Ringsi kinos vaatasin - mul polnud õrna aimugi, et see mingi 3 tundi pikk on. Ma olin muidugi väike poiss ka siis ja ei teadnud, et see on madafaking triloogia! Kui Gandalf sillalt alla kukkus, mõtlesin, et jeesus, nüüd alles läheb põnevaks! TERVE SEIKLUS ON ALLES EES! ....ja siis hakkasid varsti lõputiitrid jooksma (Boromir sai ka vahepeal veel surma, RIP Boromir). Nüüd kujuta ette sama situatsiooni, aga ainult tagurpidi.

3. Stranger Things on päris hea

Päris ausalt, ma saan aru, miks see sari nö. uus interneti darling on. Esimesed episoodid olid kuidagi so and so, vähemalt minu jaoks, aga viimase osa lõppedes ja nüüd järgi mõeldes oli ikka äge tõesti. See retro fiiling ja hea näitlemine, eriti see ilma esihammasteta väike poiss ja Wynona Ryder. Oibljäääääääääää, noh! Netflix tasub ennast ainuüksi selle seriaaliga ära!


4. Keegi näitlemistunde ka võttis vä?

Ma ei mäleta, millal ma viimati niivõrd pohuislikku casti nägin. Pea et igaüks lihtsalt phõunis inni oma dialoogid ja värgid. Umbes nagu, et "tra kiire on, mul pole aega siin töllerdada, tagaruumis ootab kaks liini kokaiini ja need ei tõmba ennast ise ninna, nahmsayin?" Aga samas kuidas sa heidad ette, kui filmi suurim konflikt on see, et tüüp tahab oma soki tüdruku sahtlisse jätta, aga tüdruk ei luba. See viimane ei olnud kusjuures mingi kaval analoog seksimisele, seda võib quite literally võtta. Although, filmis vihjatakse, et üks tüüp ei kesta voodis kaua. Võibolla sellepärast tšikk ta sokki ei tahtnudki, höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö. Hö.


5. Valgus on halb, kui oled hüperalbiino!

Foriil nagu. Põhipaha on mingi pimedas elav deemon-tüdruk, kellele näidati kunagi liiga eredat valgust peale ja ta põles tuhaks. Noo, what the shit, ma küsin?

BOONUSPUNKT: Kõik on debiilikud

"Sa räägid, et ta elab ainult pimeduses? NO LAS MA JOOKSEN LÄBI SELLE KATUSEALUSE, KUS ILMSELGELT TULI EI PÕLE! Misasja? Ta oskab tulesid kustutada ilma lüliteid puutumata? Las ma teibin need igaks juhuks ikkagi kinni! ME OLEME NÜÜD OHUTUS KOHAS!" jne jne

meh. Sesmõttes, et pigem Netflix ja Stranger Things



P.S. Ma seda eraldi listina ei kavatse teha, aga The Witch (mida kõik miskipärast armastasid) oli ka ikka elusitt ja igav.

P.S.2. Seriously, tho. Stranger Things.

STRANGER.

FUCKING.

THINGS.





No comments:

Post a Comment